donderdag 11 maart 2010

Mijn Lente-/Paas gevoel..







..in beeld..

Liefs,Renaat

5 opmerkingen:

Anoniem zei

't Ziet er leuk uit. Maar ik vind het buiten nog zooo koud!! Maar goed het begint dus binnen...

Kom Achterom zei

Wat een leuke paashazen heb je op je tafel staan zeg!
Helemaal geweldig!
Ik vind het een leuke site en krijg ook een voorjaarsgevoel van de oranje tulpen!
Ik ga je volgen hoor!
een heel fijn weekend
Yolanda

Kom Achterom zei

Ha Renate
Wat super leuk dat je mijn give away op je site zet zeg!
Ik wist niet eens dat dat kon
Ik sta er helemaal verbaasd van dat jullie dat zo doen!
super leuk en ik ga me er maar eens in verdiepen hoe je dit moet doen
Ik wens je een heel fijn weekend
liefs Yolanda

Oude lappen zei

Wow gezellig bij jou! Pasen mag komen en natuurlijk het mooie weer meebrengen!
Leuke blog!
Liliane

Stina zei

Hoi, wat ziet je blog er mooi uit, ga je volgen, kom je ook even bij mij aan?

Gr Stina