vrijdag 16 oktober 2009

Kaartje..



Ik vond pas geleden,in een doosje in de kast,dit kaartje..(met postzegel van 20 cent !!)
Dit is het eerste kaartje die mijn oma naar mij gestuurt heeft,toen ik nog een baby was..

Al die jaren heb ik hem bewaard en na 39 jaar krijgt het nu een mooi plaatsje bij mij thuis.
Vroeger zat het kaartje in een houten lijstje en hing het op mijn slaapkamer..het lijstje heeft het helaas niet overleefd,dus moet ik nog even gaan shoppen voor een mooi,ouderwets lijstje. Maar ik ben zo blij dat ik het kaartje nog heb..een mooie en fijne herinnering aan mijn oma.

Ook heeft ze er een stukje op geschreven,in haar mooie en ouderwetse "oma" handschrift:

Lieve kleine schat,

Dit is je eerste kaart die je persoonlijk krijgt.
Bewaar hem maar goed.Ik vond de kaart zo leuk
dat ik dacht Papa zal er wel 'n lijstje van maken
dan kan mama dit aan de muur hangen en dan
kan je vaak kijken naar de eerste kaart van
Oma Schutten.

Zucht....


Lieve Groetjes en een fijne Herfstvakantie..
Renata xx

2 opmerkingen:

Anna zei

och wat lief!!!

mijn moeder deed altijd de kaarten in een plakboek plakken met de naam eronder van wie ik 'm gekregen had
Ik heb verschillende boeken vol!!!
heel erg leuk, alleen jammer van het plakken, ik kan de achterkanten niet bekijken!!!!
fijn weekend!

Hannekie(Sisterly) zei

oooo wat ontzettend leuk. mijn moeder gooide helaas maar wat graag alles weg. dus ik heb niet zo heel veel meer. alleen twee oude poppen die ik met mijn leven heb bewaakt hahha
geniet er maar lekker van
gr hannie